2/04/2015

Josh called the korean englishman

Heute mal keine Fotos, sondern ein Youtubekanal, dass ich zufällig gefunden habe.
Ich war ein wenig geschockt, dass ein Engländer so fließend koreanisch kann und so viel über das Land weiss...mehr als ich...Schande über meinem Haupt.
Ich finde ihn so interessant und toll, dass ich hier seinen Kanal vorstellen möchte.
Ein Engländer, der uns und mir mein Heimatland Korea erklärt...Wahnsinn!
Josh, genannt korean englishman.

Today I have no images, just want to introduce you guys a youtubechannel that I found.
I was a bit shocked, that an englishman can speak fluently korean and he knows a lot about Korea...more than me...shame on me.
I find it so interesting and wonderful that I want to introduce you here his channel.
An englishman is introducing us and me my homeland Korea...awesome! 
Josh called a korean englishman.

click here for:  to me, Korea is...
                         tourism advert...
                         a day out in seoul

Keine Kommentare: